25 gru 2015

2016 please be good

Święta powoli się kończą i wielkimi krokami zbliża się nowy rok, dla wielu ludzi jest on symbolem rozpoczęcia nowego rozdziału w życiu, pretekstem do pewnych zmian i to dobrze! Bo każdy z nas czasem potrzebuje "nowego początku".
Jako że powiedzenie "jaki sylwester taki cały rok" często się sprawdza to warto świętować i zacząć go należycie. Dlatego też w tym poście chciałam was zachęcić do podsumowania bieżącego roku, wyciągnięcia wniosków, zakończenia pewnych spraw i rozpoczęcia 2016 pozytywnie!

Co warto zrobić?
1. Żyj teraźniejszością! Nie patrz w przeszłość skoro i tak nie jesteś w stanie jej zmienić, nie patrz w przyszłość jeśli nie jesteś pewna jaka będzie. Żyj tym co jest tu i teraz i postaraj się sprawić żeby każda chwila była jak najlepsza.

2. Zrób coś dla siebie! Nowa fryzura? Zmiana diety? Ćwiczenia? Możliwości jest wiele, nie ma co zamykać się na nowe rzeczy tylko dlatego że nie jesteśmy pewni czy zmiany będą dobre, przekonajmy się o tym!

3. Warto pamiętać że wszystko zależy od Ciebie. Wszystko można zmienić, naprawić, odnowić, zacząć. Wystarczy zrobić pierwszy krok :)

4. Nie pasuje ci coś w tobie? Zmień to. Różnica między tym kim jesteś a kim chciałbyś być leży tylko w tym co robisz!

5. Nie bój się marzyć, kochać, cierpieć, cieszyć się, przeżywać. Po prostu żyj pełnią życia!



Mam nadzieje że i taki lekko motywacyjny post przypadnie wam do gustu, a może nawet wprowadzicie coś z tego w swoje życie :)
Dajcie znać co o tym myślicie i podzielcie się swoimi planami/postanowieniami na nadchodzący rok!

27 komentarzy:

  1. Świetny post! A moim postanowieniem (identyczne jak rok temu) jest spełnić swoje marzenie, wytrwać w celu i osiągnąć go!
    Mogłabyś poklikać u mnie w linki? Byłabym Ci bardzo wdzięczna ♥

    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w nadchodzącym roku mam zamiar być jeszcze bardziej pozytywną osobą niż jestem i zarażać tą energią innych :)
    Świetny post myślę, że znajdzie się rzecz którą wprowadzę w swoje życie z powyżej wymienionych ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację? daj znać u mnie na blogu :)

    http://sweets-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czekałam do nowego roku, zmieniłam w starym ,bo odkilku dni zostałam blogerką.

    OdpowiedzUsuń
  4. super motywujacy blog !

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne porady! :) Ja przede wszystkim zamierzam żyć po prostu jak najlepiej!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post:) W tym roku chcę zobaczyć karaibskie plaże i zostać mamą:)
    Obserwuję i dziękuję za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny post, przyjemnie się czyta :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne, motywujące rady! Jak dla mnie pierwszy punkt jest bardzo ważny :)

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post!:)
    Zapraszam do nas!:)
    shadowviol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmiany sa super, a Nowy rok to dobra okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super porady :)
    aleksaandrinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super post ! :) zapraszam do mnie, dopiero zaczynam i będzie miło jeśli wpadniesz :* http://blebleblanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Motywujący post :D To lubię !
    http://i-know--myself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega motywujacy i pozytywny post! Pisz tak dalej <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  15. Masło maślane. Jestem pewna, że każdy z nas wie co powinien robić, by czuć się lepiej i nie trzeba tego roztrząsać. O wiele łatwiej powiedzieć "Nie podoba Ci się to? Zmień to!" aniżeli zrobić. Więc może zrobiłabyś post właśnie o czymś takim? Jak krok po kroku dążyć do osiągnięcia celu? Myślę, że to byłoby dość ciekawe :)


    HELLO QUANTI [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dla ciebie kilka rad zwięźle opisanych to "masło maślane" to pozdrawiam :) To są tylko propozycje zmian które mają zainspirować. Sama sobie zaprzeczasz, piszesz że "każdy z nas wie co powinien robić" po czym proponujesz posta w którym mam pisać komuś co ma robić, uważam że Twój pomysł dopiero byłby bezsensu i nie wyszedłby dobrze :)

      Usuń
  16. miejmy nadzieje, ze nadchodzacy rok bedzie super!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Przekonałaś mnie tym powiedzeniem, że jaki sylwek taki cały rok. Kurde aż chyba rusze tyłek sie zabawić :D dzięki

    OdpowiedzUsuń
  18. Motywujący post!Prawidłowo!

    http://fxvizzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo motywujący post! Życzę Ci udanego sylwestra :*

    amelia-bloog.blogspot.com
    +KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne! Może i ja się zmienię na lepsze :))

    Zapraszam do siebie :>
    http://owocowa-dama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne rady :) Ja po prostu chce zmienić coś w swoim życiu. Też macie takie wrażenie, że czas przecieka wam przez palce, a z każdego kąta wieje nudą? Moje postanowienie to skrupulatne prowadzenie bloga co najmniej do końca roku. Ale brakuje mi motywacji, której ty mi trochę przywróciłaś :)

    Wzajemna obserwacja? Wspierając się możemy zdziałać więcej :)
    http://projectad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny blog! zapraszam do mnie http://zuzannafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie wasze komentarze i wchodzę na linki które zostawiacie ! Dziękuje ♡