15 lip 2016

Breakfast ideas

Był temat ćwiczeń więc teraz czas na jedzonko i najważniejszy posiłek w ciągu dnia, czyli śniadanie!
Moje śniadanie musi być syte dlatego że jeśli nie zjem porządnego śniadania jem zdecydowanie za dużo w ciągu całego dnia i ciągle podjadam bo nie umiem się najeść. Wiem że wiele osób woli zjeść coś lżejszego dlatego też podam jeszcze kilka innych propozycji które wykorzystuje przygotowując drugie śniadanie.

OWSIANKA na 2 sposoby
Na ciepło, czyli standardowo gotowane płatki owsiane na mleku z dodatkiem miodu i ulubionymi owocami, orzechami itp.
Na zimno, czyli z karmelizowanymi płatkami owsianymi. Na podgrzaną patelnie wrzucam płatki owsiane i miód, mieszam i czekam aż miód całkowicie się rozpuści i "wsiąknie" w płatki. Karmelizowane płatki przekładam do miseczki, dodaje jogurt naturalny i owoce.



PLACKI BANANOWE
KLIK

MILKSHAKE
-garść truskawek
-pół banana
-ok 3 łyżek jogurtu naturalnego
-łyżka miodu
Wszystko blendujemy! Oczywiście owoce możecie wybrać według uznania, mogą być nawet mrożone.

SMOOTHIE
-dwie duże garście szpinaku
-łyżka soku z cytryny
-kiwi i banan lub pomarańcz
-odrobina wody
I znowu wszystko blendujemy :) Tutaj też najlepiej wybrać swoje ulubione owoce i próbować nowych smaków.



NALEŚNIKI BUDYNIOWE
-2 jajka
-80g mąki kukurydzianej
-opakowanie budyniu
-łyżeczka proszku do pieczenia
-miód/cukier/słodzik wedle uznania
-woda albo mleko 200ml
Wszystko ładnie razem mieszamy i smażymy na patelni cienkie naleśniki. Bardzo dobrze smakują z twarogiem, bananem i truskawkami!

Wybrałam, moim zdaniem najciekawsze propozycje. Bardzo często jem też jajecznice (z dużą ilością warzyw) i sałatkę (koniecznie z jajkiem i szpinakiem) czy też tosty z pesto, ale to już każdy wie jak przygotować..
Przepraszam za małą ilość zdjęć i dość krótki post ale i tak udało mi się napisać tego posta tylko dzięki temu że przełożyli mój egzamin, inaczej nie miałabym czasu. Mimo wszystko mam nadzieje że któryś z moich przepisów się Wam przyda, dajcie znać co wypróbujecie i co Wy najczęściej jadacie na śniadanie :)
W kolejnych postach, tak jak obiecałam zaproponuje Wam kilka planów treningowych i wspomnę o moich zakupowych ulubieńcach.

INSTAGRAM / mysteriable
SNAPCHAT / mysteriable
YOUTUBE / Pola
ASK / Pola 

36 komentarzy:

  1. Bardzo lubie owsianke ale nie umiem jej jesc latem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki egzamin?:) ja jem owsianke z chia i siemieniem lnianym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kroje banana , dodaje blonnika i otrebow zytnich ,mieszam z jogurtem naturalnym i posypuje odrobina kakao ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubie owsianke i czesto ja jadam :) co do posta to swietne pomysly ;)

    obserwuje
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisałam sobie te wszystkie przepisy, jeszcze chyba nigdy nie jadłam naleśników budyniowych, ale spróbuję je raz sobie zrobić :)
    Zapraszam na nową notkę, MAI BLOG
    Jeśli ci się u mnie spodoba - zaobserwuj, będzie mi bardzo miło i chętnie się odwdzięczę♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja owsiankę przyrządzam z dodatkiem 2 łyżek budyniu śmietankowego lub waniliowego - obłęd <3
    Muszę wypróbować te naleśniki ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie, u mnie 2 posty niżej również śniadaniowa propozycja ;) : slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja muszę wypróbować owsiankę z budyniem!

      Usuń
    2. Koniecznie! Tutaj masz przepisy na to cudo ;) http://pastelowe-lovee.blogspot.com/2013/08/3-razy-sniadanie.html

      Usuń
  7. ja uwielbiam owsiankę z dużą ilością świeżych owoców ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  8. Moją owsiankę uwielbiam jeść ze startym jabłkiem oraz cynamonem, pyszne połączenie!
    Muszę spróbować tego przepisu z naleśnikami. Prawie codziennie jem na śniadanie owsiankę albo płatki, bo nigdy nie wiem co sobie zrobić w tak krótkim czasie, dlatego im więcej przepisów tym lepiej!
    Pozdrowionka! Obserwuje, świetny blog :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne pomysły na śniadanie. Ja na swoje zwykle jem kanapki, ale czas to zmienić.. jutro skorzystam z twojego przepisu i zrobię naleśniki :D

    lifeascamilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja teraz, gdy mam więcej czasu na śniadanka trochę eksperymentuję. Ogólnie uwielbiam koktajle, ale rano muszę coś lekkiego do nich zjeść. Może to być nawet ciasto piaskowe. Po prostu nie wyobrażam się czegoś nie ugryźć rano :D

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę ci powiedzieć, że naprawdę świetne przepisy i koniecznie muszę je wypróbować!

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Owsianka wydaje mi się być obrzydliwa, choć nigdy jej nie jadłam :D

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam dopóki sama nie spróbowałam :)

      Usuń
  13. Nigdy nie słyszałam o naleśnikach budyniowych, ale wydają się być smaczne :)
    Obserwuję :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniam, a ja dzisiaj jadłam owsiankę z jagodami :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie w tej chwili rozgrzewam patelnię by z karmelizować na jej płatki owsiane. Dzięki za przepis! ;)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepis na naleśniki sobie zapisałam, bo jestem ich fanką i będe musiała spróbować
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za jedzeniem śniadania, ale na takie pomysły bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja swoj dzien zaczynam od banana z avokado, z roznymi nasionami, kokosem, bakaliami w polaczeniu z sezonowymi owocami w towarzystwie z granola wlasnej roboty :) a to popijam ciepla herbata ;3
    obserwuje, mam nadzieje na rewanz :)

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam owsianki <3! Latem to szczególnie te na zimno. świetne przepisy :)
    Obserwuje:)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Twój smoothie wygląda zachęcająco :)


    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  21. Great recipes! I like your blog))
    Would you like to follow each other? Follow me and I follow you too))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy pomysł z tą owsianką, nigdy nie słyszałam o niej na zimno, ale najwidoczniej muszę spróbować! ;D
    unpredictabble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Z chęcią skorzystam z tych przepisów :)
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Owsianka z karmelizowanymi płatkami brzmi baaaardzo dobrze, nigdy nie słyszałam o takim sposobie jej przygotowania! Jutro się przekonam, czy dobre :)


    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak to wszystko pysznie brzmi :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham owsiankę :D. Nie pomyślałabym o tym drugim sposobie, na pewno wypróbuję ;p.
    Pozdrawiam ;)
    Pink Chocolate

    OdpowiedzUsuń
  27. Zachęciłaś mnie na naleśniki!♥ Chociaż smoothie też wydaje się być pyszne :D

    Buziaki xx♥zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja lubię na śniadanie zjeść owsiankę z owocami, jajecznicę, grecką sałatkę lub np. bananowe amerykańskie naleśniki. Smoothies są boskie, ale traktuję je raczej jako dodatek do śniadania lub drugie śniadanie. Tymi naleśnikami z budyniem mnie zaintrygowałaś, na pewno wypróbuję. Jestem ich bardzo ciekawa, super też poprzedni fit post. Obserwuję :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Smoothie to idealny pomysł na śniadanie dla mnie ! Szybkie, smaczne i zdrowe :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie wasze komentarze i wchodzę na linki które zostawiacie ! Dziękuje ♡