27 lut 2016

Sophisticated bras

Coraz większą popularnością ostatnio cieszą się także biustonosze, nie mam tu jednak na myśli tych o przeciętnym kroju. Chodzi o te bardziej wyszukane, które wyglądają dziewczęco, delikatnie a zarazem kobieco i seksownie.
Zachwycamy się nimi najczęściej na instagramowych zdjęciach... ale czemu by sobie takiego nie sprawić? Tymbardziej że taka bielizna bez wątpienia doda pewności siebie!





Gdzie można takie znaleźć?
Promees
Mango
New Look
Charlotte rouge
Rilke philosophy
Fleur of England
God save queens
Hatsumi's laundry
Gooseberry intimates
SJ Lingerie

Nie współpracuje z żadnym z tych sklepów, ani nie czerpie korzyści z zamieszczenia tu linków, znalazłam je i dodałam ze względu na osoby które  poszukują takich biustonoszy więc enjoy! Dajcie znać czy Wam się podobają :) A może któraś z Was znalazła pośród nich jakiś dla siebie?


INSTAGRAM / mysteriable
SNAPCHAT / mysteriable
YOUTUBE / Pola 



20 komentarzy:

  1. oj na instagramie tego pełno i na tumblerze ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają. Na portalach społecznościowych teraz każda gwiazda wrzuca takie zdjęcia :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :) Też bardzo dużo widziałam takich w internecie
    Zapraszam Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne *.*
    bardzo ciekawy post!
    oby tak dalej
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Biustonosze są przepiękne! Może kiedyś się odważę na coś takiego :-)

    http://eyenjf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie biustonosze, ale boję się, że mam za duży biust, żeby go ubrać i żeby ładnie się prezentował, bo podobno na większym nie wyglądają już tak pięknie :/

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się że to tylko kwestia doboru dobrego kroju i też będzie ładnie :)

      Usuń
  7. Takie biustonosze są śliczne. ♥
    Pozdrawiam,
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie również takie biustonosze zachwycają, jednak nie wiem czy kiedyś sobie taki kupię :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie ladnie wygladaja
    pozdrawiam :*
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie się prezentują :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. To się nazywa znaleźć w odpowiednim miejscu i czasie - dziękuję Ci za ten post :D Zastanawiałam się ostatnio, gdzie można takie cuda znaleźć, a tu proszę - cała lista ;) Świetny post, bardzo ładne zdjęcia ;)

    Jeżeli masz ochotę, czas - zapraszam serdecznie ;)
    mherdzik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze że mogłam pomóc, mam nadzieje że coś dla siebie znajdziesz :) Oczywiście do Ciebie zajrzę!

      Usuń
  12. Nice post and great blog :) I follow you :)
    Have a nice day :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany, przepiękna i bardzo kobieca bielizna *.* Na pewno kiedyś będę mieć kilka takich w kolekcji. ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  14. W końcu znalazłam jakieś porządne info o tym,gdzie mogę się zaopatrzyć w te biustonosze ,obserwuje i czekam na więcej ciekawych linków i porad , przy okazji zapraszam do siebie / kikawww.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O ile dobrze pamiętam on jest z God save gueens, ale nie wiem czy jest jeszcze dostępny.

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie wasze komentarze i wchodzę na linki które zostawiacie ! Dziękuje ♡