28 wrz 2016

My "british dream"

Pod koniec ostatniego posta wspominałam o moim wyjeździe do UK i oto już od jakiegoś miesiąca jestem na miejscu. Miałam dużo na głowie i z tego powodu nie pojawiał się żaden post i pomimo że mam kilka fajnych pomysłów to może być ciężko z ich realizacją, ale będziemy działać i mam nadzieje że za jakiś czas będziecie mogli oglądać efekty :)
Postanowiłam jednak że przyda się jeden post w tym klimacie na blogu z tego względu że moja przeprowadzka do UK wywołuje sporo pytań (przynajmniej na asku) i może też przyda się to osobom które myślą o takim wyjeździe.
Jak już wspominałam (lub nie) przyjechałam tu ze względu na studia, co zresztą staje się coraz bardziej popularne. Stwierdziłam że nie będę Was zanudzać nie wiadomo jak długimi historiami ale skupie się na tym co Was interesuje więc... czekam na wszelkie wasze pytania w komentarzach pod postem, te dotyczące samego wyjazdu, studiów czy czegokolwiek co Was ciekawi, a ja odpowiem na nie wszystkie w następnym poście lub filmiku :)



 By the way, jeśli jest wśród Was ktoś kto ogarnia montaż albo znacie osobę która lubi zajmować się takimi rzeczami dajcie mi prosze znać :) Czekam na wasze pytania i komentarze! 
INSTAGRAM / mysteriable
SNAPCHAT / mysteriable
YOUTUBE / Pola
ASK / Pola 

19 komentarzy:

  1. Jeny, właśnie myślałam o studiach w UK, ale cały czas mam obawy, że jest za trudno- jak dałaś radę się tam zaklimatyzować? Jechałaś sama?Znalazłaś tam pracę? Gdzie mieszkasz, jest problem z odnalezieniem się i kontaktami z ludźmi?


    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  2. Zalujesz zostawienia przyjaciol z polski? (Odp video ale z twarza) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy taki wyjazd jest trudny pod względem psychicznym? Ta samotność itd...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to wyglada na tle finansowym?

    OdpowiedzUsuń
  5. Tesknisz za wypadami z ludzmi z polski?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie zastanawia ta rosnąca ostatnio niechęć (a może i nienawiść) Anglików do Polaków... Ja w WB byłam raz, wielkie wrażenie zrobił na mnie Oxford, choć Londyn też był piękny. Ja myślałam kiedyś nad studiowaniem mody w Central Martins College of Art & Design lub College of fashion - takie tam marzenie z dzieciństwa. Powodzenia w nowym miejscu! :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia :) obserwuje oczywiście :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście dużo osób się na to decyduje, ja nie myślałam o tym, ale mimo wszystko to świetna opcja :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. Na zdjęciach ten kraj jest cudowny, w rzeczywistości wierzę, że też, ale jakoś mnie tam nigdy nie ciągnęło.

    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej!
    Ja mieszkam w Uk już od 3 lat :/ także wiem doskonale jak się czujesz, bo mój dzień wyjazdu, pamietam, jakby był on wczoraj ;)
    Moje pytanie do Ciebie to: na jaki kierunek studiów się wybierasz?
    co powiesz na wspólną obserwację? daj znać u mnie ;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    https://igapaulina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie śliczne zdjęcia! Ja od dawna marzę o pojechaniu do UK chociaż na kilka dni. Ogromnie ci zazdroszczę, że możesz tam studiować :)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie zdjęcia. Mega zazdroszczę studiowania w UK :) Od jakiegoś czasu marzę, aby kiedyś móc studiować w USA lub UK, lecz bardzo się tego obawiam. Miałaś problem z za klimatyzowaniem się? Jakie miałaś kontakty z innymi ludźmi?

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia!
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega zdjęcia :)
    http://brunettefire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Na ile musiałaś zdać maturę, co musiałaś ukończyć, te wszystkie egzaminy i inne sprawy... Jak dużo musiałaś się napracować, żeby być teraz w miejscu, w którym jesteś?

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie wasze komentarze i wchodzę na linki które zostawiacie ! Dziękuje ♡