6 kwi 2016

SKIN & HAIR - codzienna pielegnacja

Dzisiaj post na temat pielęgnacji skóry twarzy i włosów. Pisałam już i polecałam Wam bardziej domowe sposoby które stosuje jak np. picie ziołowych herbatek, robienie płukanek itd. (jak ktoś nie czytał to zapraszam TU) więc teraz, tak jak prosiliście, pokaże kosmetyki których używam.

TWARZ
Od czasów gimnazjum miałam spore problemy z cerą, przechodziłam etapy mocnego makijażu, trądziku itd. Aż w końcu strasznie zaczęła przeszkadzać mi kondycja mojej cery i świadomość że żeby czuć się dobrze ze sobą muszę się pomalować. Zaczęłam używać podkładu tylko punktowo na pojedyncze wypryski aż z czasem przestałam używać go wcale bo wypryski zniknęły. Twarz myje 2 razy dziennie i używam żelu z Barwy siarkowej, używałam też kremu ale zbyt słabo nawilżał dlatego dlatego przerzuciłam się na Cetaphil (ogólnie są to bardzo dobre kosmetyki dla osób posiadających wymagająca cerę). I na pojedyncze wypryski/odbarwienia itd. używam maści ichtiolowej lub Benzacne, zazwyczaj używam ich na zmianę i wtedy efekty widzę już następnego dnia :)

WŁOSY
Jakiś czas temu moje włosy nie były w takim stanie jak są teraz, może nie były jakoś strasznie zniszczone ale przede wszystkim były przesuszone codziennym prostowaniem. Raz zaryzykowałam i zakupiłam komplet keratynowy w Biedronce do pielęgnacji włosów i to właśnie to je odżywiło i odbudowało. Co prawda te produkty nie są już dostępne a mi została tylko maska ale za jakiś czas będę przeszukiwała drogie aż znajdę coś zbliżonego do tego, bo naprawdę działało świetnie!
Włosy myje co 2 dzień szamponem z Timotei z olejkami i zawsze po myciu używam maski. Jeśli chce utrwalić fryzurę to używam lakieru z Palette który dla moich włosów jest najlepszy bo ich nie obciąża i jest delikatny.
Dodatkowo włosów nie prostuje, nie susze ani nie rozczesuje kiedy są mokre. Przeczesuje je i wygładzam tylko dłońmi aż wyschną a noc związuje je w luźnego warkocza.



Tak jak już pisałam w jednym z postów, na własnej skórze się przekonałam że im mniej kosmetyków tym lepiej. Używałam wielu produktów zanim znalazłam te które jak dla mnie są najlepsze i działają tak jak oczekuje więc je polecam, może u Was też się sprawdzą!

Jeśli używacie czegoś wartego polecenia to piszcie w komentarzu, jestem ciekawa czego wy używacie i jakie są wasze ulubione kosmetyki. No i przede wszystkim mam nadzieje że tym postem zaspokoiłam waszą ciekawość :)

A jeśli są jeszcze jakieś tematy o których chętnie poczytacie to zapraszam TUTAJ

INSTAGRAM / mysteriable
SNAPCHAT / mysteriable
YOUTUBE / Pola
ASK / Pola


15 komentarzy:

  1. Ja uzywam serum z Avonu na zniszczone koncowki , polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie słyszałam że kosmetyki z Avonu są dobre, mnie niestety uczulają :/

      Usuń
  2. Nie zrażaj się do tego co robisz, bo robisz to naprawdę bardzo dobrze. Podziwiam Cię i pozdrawiam. Elo jołki i pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi barwa siarkowa nie odpowiada :c być może zbyt mocny produkt dla mojej skóry. Cetaphil mam tyle, że do skóry trądzikowej i bardzo go lubię :) Benzacne przerabiałam w czasach gimnazjum :D
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy czytam posty na temat pielęgnacji włosów, dochodzę do wniosku, że chyba tylko ja zostawiam włosy na pastwę losu. Czasem użyje odżywki, czasem nałożę maskę i w sumie to tyle.

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie każdy ma tyle szczęścia. Kiedy ja pozostawiam włosy "na pastwę losu" to zaraz się łamią, przesuszają i niszczą.

      Usuń
  5. Kiedy coś nowego?

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się zainteresować tym lakierem, bo właśnie szukałam takiego, który mi nie obciąży włosów i ich nie zniszczy (mam kręcone, więc bardzo suche z natury)

    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie ten szampon z Timotei, wygląda tak elegancko ale zawiera olejki więc nie wiem czy nie obciąży moich włosów.

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Cetaphil, świetnie się sprawdza u mnie. :)
    Zapraszam do siebie http://asadzik.blogspot.com/ ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Uzywam od dluzszego czasu pianki do oczyszczania twarzy ktora jest naprawde super (clean&clear), oraz godna polecenia odzywka do wlosow z syoss'a w zlotej duzej tubie, mysle ze byla to ta do bardzo zniszczonych wlosow :)

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiam się nad zakupem Cetaphil bo już kilka razy o nim słyszałam.
    Poklikasz w linki na dole ? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/q.html

    OdpowiedzUsuń
  11. O maści benzacne na wypryski słyszałam wiele pochlebnych opinii. Ja jednak mam na razie to szczęście, że ostatnio przestały wyskakiwac pryszcze. Ale cii...-nie zapeszajmy;)

    www.to-i-owo-nietypowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie wasze komentarze i wchodzę na linki które zostawiacie ! Dziękuje ♡