8 cze 2016

Fruit cake

Jako że jestem osobą która strasznie dużo czasu spędza w kuchni (nie tylko na jedzeniu!) to też wynajduje dużo przepisów i z wieloma z nimi eksperymentuje. Ostatnio wpadłam na świetny przepis na ciasto, albo raczej placek, który nie dość że przygotowuje się bardzo szybko to jest smaczny i nisko kaloryczny - całe ciasto zawiera tylko 1000 kalorii więc jest idealne dla osób na diecie czy też dla tych którzy po prostu lubią zdrowo się odżywiać. Zachęcam do wypróbowania!

Potrzebujemy :
1 szklanka kaszy manny
1 łyżeczka proszku do piecznia
1 szklanka jogurtu naturalnego
1 jajko
3 łyżki miodu płynnego (lub cukru jeśli nie zależy nam na niskiej kaloryczności ciasta i chcemy żeby było słodsze)
dowolne OWOCE


Do kaszy dodajemy proszek do pieczenia. W drugiej miseczce mieszamy jogurt z jajkiem i miodem(ja dodałam ksylitol bo miód mi się skończył). Do suchych składników dodajemy mokre i mieszamy do uzyskania jednolitej masy. 


Wylewamy ciasto do tortownicy wyłożonej papierem i wykładamy na wierzch owoce (mogą być mrożone). Dla urozmaicenia można jeszcze posypać czymś ciasto, np. wiórkami czekoladowymi :) Odstawiamy na 20 minut a następnie wkładamy do piekarnika rozgrzanego na 200 stopni na 20-25 minut.



Wygląda smacznie? Podzielcie się ze mną swoimi przepisami w komentarzach i dajcie znać co myślicie o moim :)


INSTAGRAM / mysteriable
SNAPCHAT / mysteriable
YOUTUBE / Pola
ASK / Pola 

18 komentarzy:

  1. ciekawy przepis w weekend może go wypróbuje ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę niskokaloryczne to ciasto! :)

    https://ania-ania3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda smacznie! Chętnie wypróbuję przepis :)
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Moge zamiast miodu dać cukier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tylko ewentualnie w innych proporcjach - tak żeby było słodkie :)

      Usuń
  5. Na sam widok zdjęcia aż zgłodniałam! Z całą pewnością skorzystam z Twego przepisu :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. CHyba się nie skuszę, właśnie zrobiłam placek jaglany i porażka od A do Z... Aż nie mam ochoty na próbowanie czegoś nowego ;/
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za samą kaszą jaglaną nie przepadam a co dopiero żeby z niej placek robić... :O Ale nie ma co się zrażać, następnym razem spróbuj z tym. Naprawdę warto! :)

      Usuń
  7. Wygląda przepysznie, ale niestety - kuchnia nie jest moją mocną stroną ;/

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam domowy biszkopt ze śmietaną i owocami leśnymi ;) A jeśli trzymamy się truskawek to moja mama zawsze latem robi ciasto drożdżowe, które smakuje obłędnie!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega smacznie to wygląda :)

    Mój blog (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda super :)
    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmm wygląda smakowicie! <3
    Przy najbliższej okazji z chęcią wypróbuję Twój przepis, bo narobiłaś mi apetytu.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mało kaloryczne i pysznie wygląda :))! Szkoda że mam dwie lewe ręce w kuchni...
    Mogę liczyć na klik w linki w nowym poście? Z góry dzięki :)
    https://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/06/a-new-wish-list-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniam, smakowicie to wygląda! Myślę, że spróbuję przy najbliższej wizycie babci i ją zaskoczę;) pozdrawiam i zapraszam:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mrr wygląda to naprawdę smakowicie *.* jak znajdę więcej czasu i checi to musze sobie to zrobić!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie wasze komentarze i wchodzę na linki które zostawiacie ! Dziękuje ♡