25 lut 2016

Hit sezonu: boxer braids

Bokserskie warkocze zdecydowanie będą hitem nadchodzącej wiosny. Fryzura która do tej pory była kojarzona z bokserskim ringiem i siłownią staje się coraz bardziej popularna i chętnie noszona przez gwiazdy (szczególnie upodobały ją sobie Kardashianki)
U mnie ma mega plus za to że jest trwała, pasuje do każdej stylizacji i przede wszystkim jest wygodna! 
A co wy o nich sądzicie, podobają się Wam? Czeszecie się tak, a może zamierzacie?




 


INSTAGRAM / mysteriable
SNAPCHAT / mysteriable
YOUTUBE / Pola 

13 komentarzy:

  1. Podobają mi się ale nie wiem jak je zrobić, masz jakiś tutorial może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagrywałam go wczoraj na snapie, ale zaczynam nową serie postów więc jeśli chcesz zrobimy też tutorial na te warkocze :)

      Usuń
  2. Ta fryzura jest piękna! Sama taką czasem noszę, lecz szczerze mówiąc... moim zdaniem wyglądam w niej jak gówno :)
    http://klaudencja.blogspot.com/ ----> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna fryzurka dla młodej dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna fryzura, ale już chyba nie na moje lata;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam robić sobie takie warkoczyki. Taką fryzurę najczęściej łączę do looku z białym t-shirtem i jeansową kurtką :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejuuuu, żałuję, że nie mam na tyle długich włosów, by móc je tak wiązać, aby jeszcze tak cudnie wyglądały :( ♥♥♥.

    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne :3 ale mi pewnie nie będą pasować :[
    zapraszam

    http://slodyczowypotwoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna fryzura, bardzo mi się podoba, ale! Wyglądam w niej niekorzystnie. ;-;

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobają! Ale mi niestety nie pasują i raczej nigdy się tak nie uczeszę :c

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Robię je od bardzo dawna :D I nawet nie sądziłam, że tak to wejdzie w mode :)
    Obserwuję ♥ Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie wasze komentarze i wchodzę na linki które zostawiacie ! Dziękuje ♡