13 gru 2015

Natural beauty

Często słyszymy że nie ma kobiet brzydkich, że są tylko te niezadbane. Na rynku jest dostępny ogrom kosmetyków który, jak twierdzą producenci mają mieć zbawienny wpływ na nasz wygląd, my często sięgamy po te najczęściej reklamowane lub te najdroższe z nadzieją że będą najlepsze, nie zdając sobie sprawy że najlepsze jest to co naturalne.
Przedstawię wam kilka moich sposobów dzięki którym może przekonacie się do naturalnych wspomagaczy urody.

Proste i wygładzone włosy tylko dzięki prostownicy?
Absolutnie nie! Prostowanie włosów nie dość że włosy niszczy to i przesusza. Sama mam włosy kręcone, ale kiedy chce żeby były proste mam na to swój sposób.
-PŁUKANKA OCTOWA, 1/4 szklanki octu jabłkowego (najlepszy będzie ekologiczny) i 3/4 szklanki wody, wszystko razem mieszamy i opłukujemy tym włosy następnie czekamy chwilę i porządnie spłukujemy letnią wodą. Dzięki temu nasze włosy będą wygładzone, nabłyszczone a przede wszystkim zamkniemy łuskę włosa dzięki czemu włosy nie będą się tak kręcić.

-SZAMPON, MASECZKA I WYGŁADZANIE, jak wszystkie doskonale wiemy podstawą zadbanych włosów jest odpowiednia pielęgnacja, więc warto znaleźć taką serie kosmetyków która będzie w odpowiedni sposób działać na nasze włosy. Po każdym umyciu i odżywieniu włosów możemy je "wygładzać", wiemy że wilgotne włosy są najbardziej podatne na odkształcenia dlatego przeczesujcie je palcami (nie grzebieniem) od nasady lub połowy długości włosa w dół, aż wyschną. Nie używajcie grzebieni, szczotek, ani suszarek!

Ziołowe herbatki na wszystko
-POKRZYWA, herbatka z pokrzywy pita 2-3 razy dziennie poprawia kondycje cery, polecana przy zwalczaniu trądziku (wiem co mówię), a także podobno pozytywnie wpływa na stan włosów

-RUMIANEK, dobry do przemywania skóry twarzy, łagodzi podrażnienia

-SKRZYP, herbatka ze skrzypu wzmacnia paznokcie i włosy które dzięki niej stają się mocne i lśniące



Dajcie znać co o tym myślicie a jeśli macie jakieś swoje sposoby to chętnie przeczytam o nich w komentarzach!
I już teraz zachęcam do regularnego odwiedzania bloga bo mam dla was pewną przedsylwestrową propozycje a także pojawi się świąteczny post z fotorelacją z mojego wyjazdu do Wrocławia :)

24 komentarze:

  1. Moja metoda na proste włosy,to spinanie ich na noc. Przed tym nakładam jeszcze piankę do włosów aby je utwardzić. :)

    Obserwuję. :*

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/12/ciagle-pada.html

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie najlepiej sprawdza się peeling kawowy lub cukrowy do twarzy i ciała oraz maska jajeczna na włosy ;)

    inkaastyle.blogspot.com
    dodałam do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po masce jajecznej miałam niestety strasznie przetłuszczone włosy :/

      Usuń
  3. mam zamiar zacząć robić jakieś specyfiki dla mojej cery i włosów, tylko jakoś nie mogę się do tego zebrać

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj jak zazdroszczę ci kręconych włosów. Pokażesz kiedyś je :)?
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, na pewno na jakimś zdjęciu będzie je widać :)

      Usuń
  5. Wow, świetne tricki! Chętnie z nich korzystam :) Żałuję jedynie, że nie mogę być tak naturalna, jak bym chciała, gdyż za bardzo się wstydzę mojego trądziku i wszystko zakrywam :< Może kiedyś będę mogła zrezygnować z używania tego wszystkiego...

    Pozdrawiam x

    P.S. Zapraszam na nowe posty na angegar - klik!
    - Nowa definicja fit życia
    - 50 fit mitów
    - Ekwipunek sportowca na jesień + gdzie kupować tanie i godne polecenia ubrania sportowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak że im mniej kosmetyków używam tym lepszy stan mojej cery ;)

      Usuń
  6. Bardzo fajny post:) Dla mnie z naturalnych kosmetyków najlepszy jest agran.
    Również pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post, serio fajnie napisany :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawie napisane. Lubię kosmetyki naturalne, mam nawet ulubiony sklep z nimi :P Pozdrawiam i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. moją metodą było je obcięcie na krótkie :P

    ________________________
    blog.justynapolska.com
    fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  10. :) zapraszam an rozdanie ZOEVA http://madziakowo.blogspot.com/2015/12/rozdanie-wygraj-paletke-zoeva.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaskoczył mnie ten sposób na proste włosy :)
    Zazwyczaj jednak sięgam po prostownicę.
    Przy okazji zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam wcześniej o niektórych sposobach, teraz, kiedy moja wiedza jest już poszerzona na pewno będę wcielać w życie to co napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie tylko prostownica się sprawdza, ale o tak po ok. 3h włosy zaczynają się kręcić :)
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę się zaopatrzyć w herbatkę ze skrzypem i herbatkę z bratka ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja od lat używam rumianka i to jest cudowne :) Pozdrawiam świetny post.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. I nareszcie widzę na jakimś blogu promowanie naturalnych sposobów, a nie maskowanie się tapetą:) Popieram w 100% takie naturalne piękno:) A sposoby, które podałaś na pewno wykorzystam:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię kosmetyki naturalne, chociaż w sumie rzadko ich używam. Zwykle idę na łatwiznę i kupuję :p. Chociaż mogłabym coś zmienić ;p.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Cenię również naturalne sposoby dbania o urodę. Obserwuję i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  19. slyszalam ze bardzo pomagaja na wlosy wlasnie skrzyp , pokrzywa i rumianek :)



    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie wasze komentarze i wchodzę na linki które zostawiacie ! Dziękuje ♡