1 sty 2017

A lot can happen in a year.


 







Rok 2016 był dla mnie zdecydowanie rokiem pełnym zmian. Dojrzałam, zauważyłam rzeczy których nie dostrzegałam, zaczęłam doceniać rzeczy których nie doceniałam i dostałam kilka "życiowych" lekcji z których wyciągnęłam wnioski. Pomimo że był to tak burzliwy rok, minął bardzo szybko i właśnie w tej gonitwie życia codziennego zauważyłam jak istotny jest czas i jak bardzo go czasem nie doceniamy.
Dlatego życząc Wam wszystkiego co najlepsze i najwspanialsze chciałabym także życzyć umiejętności doceniania i zarządzania czasem, żeby tego czasu nigdy nie zabrakło, ani dla waszych bliskich ani dla Was samych. Warto też przyjąć nowy rok jako szanse do zmian, pomijając śmieszne powiedzenie "nowy rok, nowa ja" postanówmy że w tym roku będziemy po prostu lepszą wersją siebie. Zamknijmy stare rozdziały i nie wracajmy do przeszłości, zróbmy coś co zawsze chcieliśmy zrobić i spełnimy kilka marzeń. Bo jak nie teraz to kiedy? Czas leci jednostajnie, bez względu co robimy... więc

P.s Jestem ciekawa jakie macie postanowienia noworoczne i jak Wam minął miniony rok, dajcie znać w komentarzach! 

INSTAGRAM / mysteriable
SNAPCHAT / mysteriable
YOUTUBE / Pola
ASK / Pola 

3 komentarze:

Czytam wszystkie wasze komentarze i wchodzę na linki które zostawiacie ! Dziękuje ♡